THIS SITE USES COOKIES

This website uses first and third party cookies (and equivalent technologies) to improve your experience on our site. Necessary cookies ensure that this site functions properly. We also use cookies to analyze how our site performs, understand your preferences and deliver tailored commercial content on this and other sites. For more information about which cookies we use, the information collected and SABIC’s purposes, please see our Cookie Notice. By clicking ‘Accept Cookies’ you agree to the use of such cookies. Alternatively you can manage which cookies are placed on your device by selecting


Kwaliteit

Vandaag de dag wordt de kwaliteit van een organisatie bepaald door een aantal grondbeginselen op het gebied van kwaliteitsmanagement. Denk aan klantgerichtheid, leiderschap, continue verbetering en de relatie met leveranciers. Ook wij gebruiken deze grondbeginselen voor ons geïntegreerd managementsysteem.

Dit managementsysteem helpt ons bij het halen van de doelstellingen vastgelegd in ons beleid ten aanzien van kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu. Het ondersteunt ons bij het behouden en verhogen van de klanttevredenheid.

Een actueel overzicht van onze kwaliteitsstandaarden en certificaten staat op deze pagina (Engels).

CONTINU VERBETEREN

Steeds opnieuw proberen we onze kwaliteit te verbeteren. Het commitment en het vakmanschap van onze medewerkers helpt ons daarbij. Net als ons beleid om uitsluitend te werken met leveranciers en contractors die voldoen aan onze strenge selectiecriteria.

Meer info (Engels)

Kwaliteit_1Kwaliteit_2Kwaliteit_3